♥ Två 18åringar som ska bilda familj :)

Alla inlägg under januari 2011

Av Lollo & Robin - 29 januari 2011 16:16

jahapp då får man ta nya tag denna månaden då istället. Denna gången kändes det verkligen piss : / men men livet är inte alltid en dans på rosor. Har lagat mat åt mina syskon nu så vi ska väl sätta oss och äta. Hur går det för er alla andra där ute, är riktigt nyfiken :)

Av Lollo & Robin - 28 januari 2011 01:58

jahapp tillbaka igen då, ingen bebis idag kom den jävliga mensvärken föld av mens !! Skit roligt :( 

Av Lollo & Robin - 25 januari 2011 00:21

Robin köpte två gravtest till mig idag, testade nu innan jag skulle gå och lägga mig. Det var neg! :(     nu håller jag på att få panik!? Vad ska jag göra? Neg test och ingen mens... förvirrad vad är detta  ???? :(

Av Lollo & Robin - 24 januari 2011 16:18

Robin slutar jobbet om en timme. Ska se om vi hinner ner till apoteket för att köpa ett CB (clearblue ) gravtest. Har hört att de är de bästa testet. Men mina jäkla nerver skjuter på det. De känns verkligen som att de bara är ren tur allt hänger på nu. Måste tvinga Robin att tvinga mig så jag får gjort detdär testet nu imorgon <3

Av Lollo & Robin - 24 januari 2011 02:10

jag känner mig inte ett dugg gravid därför vågar jag inte testa :/ men jag ska köpa ett snart och sen testa mig på BIM+7-8 tänkte jag. Hoppas jag vågar <3

Av Lollo & Robin - 23 januari 2011 02:57

jahapp skulle haft min mens för fem dagar sen.. men nej.. ingenting, inte ett tecken heller... nu är det spänning. Vågar tyvärr inte testa  mig, vet ej varför men vågar faktiskt inte.. Men jag vet att de är de ända sättet att få svar :/ jobbigt att gå och undra faktiskt!

Av Lollo & Robin - 20 januari 2011 15:07

Jaha, ingen mens har kommit ännu, och känner inga tecken på det heller :O tycker de är konstigt att mina bröst fortfarande inte är ömma de brukar de alltid vara en vecka innan mens. Jag vågar inte göra ett gravtest heller , eftersom det jag gjorde på BIM-1 visade neg. Det var ett sånt där testa tidigt RFSU. Någon som har någon idé om vad jag ska göra, känner mig förvirrad just nu. :(

Av Lollo & Robin - 19 januari 2011 02:03

Idag var  det BIM men ingen mens i sikte. Gjorde ett gravtest igår på BIM-1 men det var  negativt. Det var de mest känsliga testet från RSFU.. Vart är mensen någonstans då ? :O

Våra besökare :)

Presentation


Hej, välkommen till våran babyverkstad. Vi är två unga par på 18 år som äntligen ska bli tre i familjen. Ni ska få följa med på en resa från hela första början. Vi tänker vara anonyma fram tills vi är gravida i vecka 12. För då börjar allvaret.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards