♥ Två 18åringar som ska bilda familj :)

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Lollo & Robin - 22 november 2010 13:38

Nu har jag fått nästan allt gjort. Har damsugit, plockat, ringt lite telefon samtal, ätit lunch. Sen ska jag och Robin åka och hämta lite kläder som är mitt hemma hos en vännina, som jag bode hos.  Ska koppla av lite vid några avsnitt av ANTM. Jag ska ringa hem till min mor senare och kolla om hon har mina vinterkläder, nu när snön är framme. 
Jag har en liten fråga, ni som ätit Folsyra blev ni hårda i magen av de? För de blir jag..

    

:)

Av Lollo & Robin - 22 november 2010 00:11

Vi har myst nu, tre dagar i rad :) men ikväll blir det inget vi orkar inte, Robin ska upp och jobba tidigt innan skolan, och jag har ärenden att göra. Vi har bara tagit det lugnt i helgen.. Umgåtts med vänner, ingen alkohol för någon av oss.  Ska åka och köpa Julklapp till våran gravida vännina imorgon oxå :) Nu ska vi sova. Godnatt. 

Tidigare månad - Senare månad

Våra besökare :)

Presentation


Hej, välkommen till våran babyverkstad. Vi är två unga par på 18 år som äntligen ska bli tre i familjen. Ni ska få följa med på en resa från hela första början. Vi tänker vara anonyma fram tills vi är gravida i vecka 12. För då börjar allvaret.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards