♥ Två 18åringar som ska bilda familj :)

Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Hej och välkommen!

Av Lollo & Robin - 17 november 2010 20:38

Hej och välkommen till våran nystartade blogg, det är första gången vi startar en sådan blogg och vi hoppas ni kommer njuta av den,

Vi är runt arton års åldern och vi har inga barn sen tidigare. 

Vi kommer att vara anonyma fram tills vi med största säkerhet vet att vi kommer bli tre. 

Sedan kommer vi avslöja vilka vi är. Vi gör det för att skydda alla runt omkring oss och för att få göra våran baby verkstad ifred i lugn och ro. 
Jag kommer kalla mig själv för Lollo och min pojkvän kommer vi kalla Robin.

Vi hoppas verkligen att du kommer ställa många frågor och vi kommer uppdatera hela tiden.

 
 
Ingen bild

nisses pizza

18 november 2010 18:20

vilken skitblogg.
fan väx upp innan ni förstör era liv med ungar.
det finns massor som ni skall ha gjort innan barn. typ gå ut skolan.

Lollo & Robin

18 november 2010 18:26

Du kan vara en skitstövel! Man förstör inte sitt liv för att man skaffar barn, så du menar att dina föräldrar förstörde sitt liv när dom fick dig.. Vad vet du om att vi inte har gått ur skolan. Ciao

 
Ingen bild

nisses pizza

18 november 2010 18:45

klart att jag kan.
min föräldrar var inte ett par snorungar när de skaffade mig och mina bröder.
stay in school kids.

Lollo & Robin

18 november 2010 18:47

Du måste ha en väldigt tråkit liv som måste vara så otrevlig. Jag har gått klart skolan!

 
Fanny

Fanny

18 november 2010 19:52

Mysigt att ni försöker skaffa barn :) Hur underbart som helst är det!

http://eleahsmamma.bloggplatsen.se

Lollo & Robin

18 november 2010 20:21

åh ... ja:a vi vill verkligen ha en liten bebis att snosa på nu :)

 
Lokko

Lokko

18 november 2010 21:22

åh, tycker att det är riktigt modigt av er. barn är så mysiga. längtar själv tills jag är i ett tryggt och stadigt förhållande, men är bara 15 nu, så det är ett tag kvar.

Kolla gärna in min blogg och kommentera.

http://lokko.devote.se

Lollo & Robin

18 november 2010 22:19

Ja det är jätte mysigt :) När man är redo så är man, och man vet när man är redo man känner det i hela kroppen :) men utbildning är viktigt! :) Kram ska in och kolla på din blogg :)

 
Budda

Budda

19 november 2010 13:01

Hej, jag heter Budda och hittade hit via rampljuset.Att vara ung mamma har både för och nackdelar. Jag hoppas att ni i er önskan om att få barn kan vara starka och stå över sådana typer at kommentarer ni fått. Himla trist.

Lycka till önskar jag.
Budda :)

http://www.budda.bloggplatsen.se

Lollo & Robin

19 november 2010 13:10

Jaha stod vi med där ? :o Jo det är det , det är inget gott som inta har ont med sig ;) Ja det är trist, men vi är posetiva ändå! :) Tack för kiken! / Lollo och Robin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo & Robin - 14 mars 2011 00:18

Denna månad var min mens väldigt sparsam om man jämnför med alla andra månader :o jag känner mig inte ett dugg gravid. Så det är nog inte det. Vad kan de bero på eller kan det bli så ibland? Gravid tror jag knappast. Andra förslag? ...

Av Lollo & Robin - 8 mars 2011 23:00

Hallå,  hur har ni det där ute alla mammor och pågående mammor ;) själv mår jag toppen.. att sluta försöka har givit mig och Robin ett sådant lugn och vi hinner fokusera tankarna på massa annat. Vi slappnar av mycket mer nu än vad vi gjort innan. Vil...

Av Lollo & Robin - 7 mars 2011 01:18

Jag tänkte bara uppdatera och säga att min mens kom idag. / Lollo ...

Av Lollo & Robin - 27 februari 2011 22:11

Hej jag har inte skrivit på länge nu jag vet.. men jag och hjärtat tog oss en resa iväg från all bebisverkstad och tog det lugnt drack lite drinkar och solade o mådde underbart. Visst har vi haft mys, men jag resonerar i att detta med bebis får vänta...

Av Lollo & Robin - 14 februari 2011 01:00

Hej å förlåt för dålig uppdatering, som sagt vi har snart gett upp hoppet! Jag mår psykiskt dåligt & Robin ska kolla hans sperma nästa vecka. Vi har unnat oss en liten semester från alllt barn försökandet. De får helt enkelt komma när de kommer. Vi...

Våra besökare :)

Presentation


Hej, välkommen till våran babyverkstad. Vi är två unga par på 18 år som äntligen ska bli tre i familjen. Ni ska få följa med på en resa från hela första början. Vi tänker vara anonyma fram tills vi är gravida i vecka 12. För då börjar allvaret.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards