♥ Två 18åringar som ska bilda familj :)

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Tråkit

Av Lollo & Robin - 18 november 2010 18:31

Vi tycket det är jätte tråkit att få sånna här kommentarer, om du har något liknande att säga så kan du hålla det för dej själv, för det sårar faktiskt. :( 


                   

 
 
http://maaliiiinlarssson.bloggplatsen.se/

http://maaliiiinlarssson.bloggplatsen.se/

18 november 2010 20:28

Men herregud! Vill man skaffa barn som ung så är det ens eget val, det är väl inte något omgivningen ska lägga sig i. Skulle ett barn förstöra ens liv? Hur kan man ens säga något sånt?! Det är underbart att ha barn, visst det är ibland en stor prövning (vare sig man är gammal elr ung) men det är underbart!

http://Malin - 17år och mamma.

Lollo & Robin

18 november 2010 22:50

PRECIS! Håller med dig till 100% Det har med mognad inte ålder! Det finns upp och ner gångar med allt oavsett ung/gammal!

 
Erika

Erika

18 november 2010 20:32

Tyvärr finns det ju sånna människor, och det är så tråkigt!

http://mammaerika.bloggplatsen.se

Lollo & Robin

18 november 2010 22:49

Ja det tycker jag med, men som sagt sånna människor kommer inte långt i längden! :)

 
Amanda

Amanda

18 november 2010 20:37

Hej, hur länge har du och "Robin" varit tsm? Varför vill ni ha barn nu och har ni gått ut skolan?
vet era föräldrar om att ni medvetet försöker skaffa barn?

Kram

http://amandaochtobiaslillamirakel.blogg.se e

Lollo & Robin

18 november 2010 22:48

Lollo: Mina föräldrar vet, och tycker att jag är såpass mogen för barn, Robins föräldrar vet inget men dom har sina aningar, det är nog mest robins mamma som är lite bitter över det.. Lollo: Jag har gått klart skolan. Robin har bara halvår kvar han har två jobb samtidigt också :)

 
Emma Viklund

Emma Viklund

18 november 2010 20:44

Tråkigt med såna kommentarer! :/

Jag ville bli mamma vid 20, men det tog oss 3 år innan vi plussade med Viggo i magen... Nr.2 plussade vi med direkt på första försöket, vilken skillnad!! Så det är verkligen olika...

Sv: tack för att du kikade in på min blogg och även kommenterade :) Lycka till med bebisverkstan, hoppas ni snart lyckas plussa!!

Kram kram

http://emmashjartan.blogg.se

Lollo & Robin

18 november 2010 22:46

Tre år :O ? Vad var det som tog sån tid? Oj vilken skillnad :) Så lite så det är bara roligt om man kan följa varandras bloggar :) Tack lycka till själv :) / Lollo & Robin

 
beata

beata

18 november 2010 21:07

Jag håller med kommentaren det där med att ni har en massa att göra innan ni skaffar barn... men inte att det är en skitblogg :) Fast om ni vill ha barn ska man ju inte lägga sig i, barn är gulliga... när det inte skriker :D

Lycka till med allt :D

http://www.beatas.devote.se

Lollo & Robin

18 november 2010 22:44

Jo, men vi känner att vi vill, så då kan inget stoppa oss :) vi är redo och mogna vi har sett mesta dels av världen, vi har jobbat pluggat och är nu redo för barn och familj :) Tack för att du kikade in :)

 
annelie

annelie

18 november 2010 21:09

tack så mega mkt klart jag följer er följer ni mig? kram

http://www.risusgenerofortuna.blogg.se

Lollo & Robin

18 november 2010 22:43

absolut det gör vi :)

 
eroooticaaa

eroooticaaa

18 november 2010 21:21

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg som jag haft i 6 månader nu! Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)
Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, veckans sexställningar, sextips, sexminnen och massa mer:)

http://eroooticaaa.blogg.se

Lollo & Robin

18 november 2010 22:42

oki :) vad roligt med en sånn ,blogg det har jag inte hört om förut :)

 
Fanny

Fanny

18 november 2010 21:30

Strunta i dom elaka kommentarerna...Det e det finaste som finns att få barn :)..jättefin blogg :)

http://faaanny.bloggplatsen.se

Lollo & Robin

18 november 2010 22:18

japp det ska vi! :) usch på dumma komentarer =) Ja det är så mysigt, har själv massa små syskon och tänker bara tillbaka på när dom var bebisar, det var så mysigt, men mycket jobb också :D Tack. Kram

 
Amanda

Amanda

18 november 2010 21:37

Tack så mycket!
Såna kommentarer ska man bara skita i! Ta inte åt er.
Jag tycker det är fint att ni vill skaffa familj! :)

http://aebj.devote.se

Lollo & Robin

18 november 2010 22:17

Ja precis, den skitstöveln är bara att ignorera :) Tack så mycket, jag tycker också det fint med mamma pappa barn :) / Lollo

 
Emelie

Emelie

18 november 2010 21:41

Hej!
Fin blogg och roligt att följa er. Är det ni båda som bloggar eller är det (som jag har fattat det) tjejen?

Mvh Emelie

http://starblind.blogg.se

Lollo & Robin

18 november 2010 22:17

Tack så mycket :) Det är jag Lollo som skrivit de första inläggen här. Men Robin kommer självklart logga in och börja blogga han med. :) Ska bara lära honom hur man gör först hihi :)

 
camilla,blivande 8 barnsmamma.

camilla,blivande 8 barnsmamma.

18 november 2010 22:21

Hejsan ,kul att du kikade in på min blogg..
jag var 18 när jag fick mitt första barn..
*fniss *

Lycka till med allt...

Du kom precis in på min sida när jag bytte adress så denna är min nya..
mvh camilla

http://minstorafam.blogg.se

Lollo & Robin

18 november 2010 22:43

okej :) Ja men vad roligt :) arton är en bra ålder tycker jag :) Kram Lollo

 
Alexandra

Alexandra

18 november 2010 23:19

Tycker det är så sjukt iriterande med sånna komentarer. Hatar när forlk bara ska klanka ner på andra.

http://www.lillsongarn.blogg.se

Lollo & Robin

18 november 2010 23:24

Det tycker jag också att folk orkar lägga ner sån negativ energi. dom behöver ju inte kolla på våran blogg om det stör dom. / Robin

 
Ingen bild

Annette

19 november 2010 10:10

Kul.. men jag skulle satsa på att ha en trygg och stabil inkomst dvs fasta jobb innan jag börjar bilda familj. ett råd till er är att vänta... det är inte pga åldern jag säger detta... utan pga att jag VET hur det är att vara ung förälder utan jobb. så var det för mig med mitt första barn..... det är kämpigt... fast jobb - sen barn!

Lollo & Robin

19 november 2010 16:44

Vi vet, vi har pratat igenom dethär flera gånger. Jag har fast jobb / Robin ... Det är klart det kommer bli kämpit även om man är 18 som om man är 30. / Lollo :)

 
Emma

Emma

20 november 2010 13:10

Såklart ni ska bestämma själva om ni vill ha barn vid 18-års ålder. Själv vill jag också ha barn ganska tidigt.

Ni har en fin blogg iaf :)

http://tennessee.devote.se

Lollo & Robin

20 november 2010 13:58

Tack de samma :D Precis :) Åh vill du ? Hur gammal är du ? / Lollo

 
mammalollo

mammalollo

25 november 2010 13:40

Idioter finns det gott om.
Tycker NI bara ska skita i folk som släpper sådana kommentarer det är bara att ignorera.
Känner ni att NI är redo så ska folk bara skita i det.
Min mamma ficxk mig när hon var 19 år gammal och sitt tredje barn vid 32 års ålder.
jag fick mit första barn när jag var 24 år oh nu mitt sista(förmodligen) vid 31 års ålder.
Många 18 åringar är mer mogna än många i min ålder.
Nej stå på er och följ era drömmar om att bli 3.
Det är mysigt att ha barn och det är en otrolig gåva.Jag har berikigats med 3 stycken...
Hoppas det blir ett plus för er nästa månad och att ni får en augustibebbe.
Lycka till.
Kramar Louise en stolt trebarnsmor.

http://entrebarnsmammasbekannelser.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo & Robin - 14 mars 2011 00:18

Denna månad var min mens väldigt sparsam om man jämnför med alla andra månader :o jag känner mig inte ett dugg gravid. Så det är nog inte det. Vad kan de bero på eller kan det bli så ibland? Gravid tror jag knappast. Andra förslag? ...

Av Lollo & Robin - 8 mars 2011 23:00

Hallå,  hur har ni det där ute alla mammor och pågående mammor ;) själv mår jag toppen.. att sluta försöka har givit mig och Robin ett sådant lugn och vi hinner fokusera tankarna på massa annat. Vi slappnar av mycket mer nu än vad vi gjort innan. Vil...

Av Lollo & Robin - 7 mars 2011 01:18

Jag tänkte bara uppdatera och säga att min mens kom idag. / Lollo ...

Av Lollo & Robin - 27 februari 2011 22:11

Hej jag har inte skrivit på länge nu jag vet.. men jag och hjärtat tog oss en resa iväg från all bebisverkstad och tog det lugnt drack lite drinkar och solade o mådde underbart. Visst har vi haft mys, men jag resonerar i att detta med bebis får vänta...

Av Lollo & Robin - 14 februari 2011 01:00

Hej å förlåt för dålig uppdatering, som sagt vi har snart gett upp hoppet! Jag mår psykiskt dåligt & Robin ska kolla hans sperma nästa vecka. Vi har unnat oss en liten semester från alllt barn försökandet. De får helt enkelt komma när de kommer. Vi...

Våra besökare :)

Presentation


Hej, välkommen till våran babyverkstad. Vi är två unga par på 18 år som äntligen ska bli tre i familjen. Ni ska få följa med på en resa från hela första början. Vi tänker vara anonyma fram tills vi är gravida i vecka 12. För då börjar allvaret.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards