♥ Två 18åringar som ska bilda familj :)

Direktlänk till inlägg 19 november 2010

enbart idioter

Av Lollo & Robin - 19 november 2010 12:55

Vi får ju väldigt vackra och värmade ord från er alla.

Sen är det ju vissa som inte kan hålla tungan rätt i munnen.  Vi fick nyss denna kommentar : 

Det är enbart idioter som skaffar barn under 25..  

Jag kan säga så här, det finns så många artonåringar som är så mycket mer mognare än vissa 25 år-ingar. Vi har vänner i alla åldrar, och en del av dom som är 25+ är absolut inte mer mogna bara för att dom är äldre, dom har säkert mer erfarenheter än vi för att dom levt längre, men bara för det så betyder inte de att dom är mycket mognare. Tänker inte lägga mer dålig energi på dumma kommentarer. Vi ska leva posetivt och framåt, inte ha massa fördomar och klampa ner på andra. Alla får absolut ha sin egna åsikt men vissa borde hålla det för sig själv. :)

/ Lollo & Robin

 
 
Elin - gravid v. 32

Elin - gravid v. 32

19 november 2010 13:16

Skit i vad alla andra tycker. Ni vet vad som är rätt för just er! Håll fast vid det! =)

Kram!

http://bebis2011.bloggplatsen.se

Lollo & Robin

19 november 2010 13:47

Precis! :)

 
Jessica ♥ Gravid

Jessica ♥ Gravid

19 november 2010 13:44

SV: Tack! Vad roligt att ni kika in :)
Önskar er lycka till och bry er inte om dumma kommenterer, dom kan oftast inte stå för vem dom är heller och är säkerligen bara avundsjuka för att ni är unga men ändå så mogna :)

Kram

http://www.lovelyeverafter.blogg.se

Lollo & Robin

19 november 2010 13:48

Det var så lite så :) bara trevligt. Tack så jätte mycket. Nej vi fokuserar på det posetiva istället. :) Kram

 
Emma

Emma

19 november 2010 14:32

Jag tycker ni gör helt rätt i att lägga de negativa åt sidan, de är verkligen inte vad ni behöver just nu. Och ni har så rätt i de, de finns människor som kan göra helt sjuka saker mot sina barn och de har inte med ålder att göra! Kör ert rejs så kommer ni lyckas :)
Kram på er

http://miladymi.bloggplatsen.se

Lollo & Robin

19 november 2010 16:43

Tack alla vrämade ord är så fina ! Våra läsare är så trevliga! Vi kör på så får man hoppas på det bästa :) Kramar tillbaka / Lollo & Robin

 
johanna

johanna

19 november 2010 16:34

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article7880590.ab

kanske intressant ? :)

http://channelismylife.bloggplatsen.se

Lollo & Robin

19 november 2010 16:42

ja kanske det :)

 
Nanette

Nanette

19 november 2010 17:22

Hej!
Det finns alltid människor som ska tycka en massa,
nåja jag kan nog vara en sån också, men då är det bättre att vara tyst tycker jag i alla fall =)
18 är väll inte så ungt, det finns ju betydligt yngre föräldrar men att gå ut skolan är ju en bra sak inför framtiden =) Mysig blogg ska jag följa ;)
Ha det så gott!

http://nanetteochlitetill.blogg.se

Lollo & Robin

19 november 2010 17:27

Hej :) alla har ju sina åsikter :) nej vi tycker inte hellar arton är så ungt faktiskt. Tack så mycket ska följa din med / Lollo & Robin

 
Ingen bild

camilla

21 november 2010 20:18

Hej!

Helt rätt att det finns de som är mognare vid 18 än vid 25. Jag var själv 19 när jag blev gravid. Måste dock erkänna att jag idag både ångrar/inte ångrar mitt beslut att behålla... Jag ÄLSKAR min son över allt annat, missförstå mig inte :) Men ALLT hade varit SÅ mkt lättare om jag hade haft ett bra jobb och en utbildning innan... :( TYVÄRR är samhället uppbyggt så. Idag är jag ensam med två barn, jobbar heltid och har även 2 extrajobb på helg/kvällstid för att samtidigt studera till en kandidatexamen i folkhälsa. Att studera med barn är SKITjobbigt, men det går..

Jag tycker verkligen ni ska köra på detta om ni har tänkt på alla för och nackdelar. Hade jag fått låna en bebis när jag var 19 och haft den i en vecka hade jag nog inte haft den situationen jag har idag. Ung, 2-barnsmor, kämpar varje månad med att kunna ge mina barn det de behöver... Har ni bara detta ordnat - grattis! Ni kommer att fixa detta toppenbra! :) Lycka till från lilla mig

Lollo & Robin

22 november 2010 00:11

Tack så jätte mycket för fina och BRA ord! :) Jo vi har bestämmt oss vi vill verkligen det här. Vi kommer klara det, och vi vet att det kommer bli jobbiga stunder, men vi har haft jobbiga stunder förut och vet att vi klarar dem :) Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo & Robin - 14 mars 2011 00:18

Denna månad var min mens väldigt sparsam om man jämnför med alla andra månader :o jag känner mig inte ett dugg gravid. Så det är nog inte det. Vad kan de bero på eller kan det bli så ibland? Gravid tror jag knappast. Andra förslag? ...

Av Lollo & Robin - 8 mars 2011 23:00

Hallå,  hur har ni det där ute alla mammor och pågående mammor ;) själv mår jag toppen.. att sluta försöka har givit mig och Robin ett sådant lugn och vi hinner fokusera tankarna på massa annat. Vi slappnar av mycket mer nu än vad vi gjort innan. Vil...

Av Lollo & Robin - 7 mars 2011 01:18

Jag tänkte bara uppdatera och säga att min mens kom idag. / Lollo ...

Av Lollo & Robin - 27 februari 2011 22:11

Hej jag har inte skrivit på länge nu jag vet.. men jag och hjärtat tog oss en resa iväg från all bebisverkstad och tog det lugnt drack lite drinkar och solade o mådde underbart. Visst har vi haft mys, men jag resonerar i att detta med bebis får vänta...

Av Lollo & Robin - 14 februari 2011 01:00

Hej å förlåt för dålig uppdatering, som sagt vi har snart gett upp hoppet! Jag mår psykiskt dåligt & Robin ska kolla hans sperma nästa vecka. Vi har unnat oss en liten semester från alllt barn försökandet. De får helt enkelt komma när de kommer. Vi...

Våra besökare :)

Presentation


Hej, välkommen till våran babyverkstad. Vi är två unga par på 18 år som äntligen ska bli tre i familjen. Ni ska få följa med på en resa från hela första början. Vi tänker vara anonyma fram tills vi är gravida i vecka 12. För då börjar allvaret.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards